کد خبر: ۷۸۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۹۱۴
قیمت برخی از خودرو‌های داخلی امروز نسبت به هفته گذشته در بازار با کاهش اندکی همراه بود.پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با کاهش یک میلیون تومانی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی پراید ۱۱۱ با کاهش یک میلیون تومانی و ساندرو استپ وی با کاهش ۱.۵ میبلیون تومانی نسبت به هفته گذشته مواجه شدند.
آخرین وضعیت قیمت خودرو‌های داخلی در بازار/ کاهش قیمت برخی از خودرو‌ها +جدول

به گزارش خبرداغ به نقل از بررسی‌ها از بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت تعدادی از خودرو‌ها نسبت به هفته گذشته با کاهش مواجه شده است.

بر اساس این گزارش پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با کاهش یک میلیون تومانی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی پراید ۱۱۱ با کاهش یک میلیون تومانی و ساندرو استپ وی با کاهش ۱.۵ میبلیون تومانی نسبت به هفته گذشته مواجه شدند.

در ادامه قیمت برخی از خودرو‌های داخلی با توجه به استعلام انجام شده از اتحادیه نمایشگاه داران خودروی تهران در بازار آمده است.

آخرین وضعیت قیمت خودرو‌های داخلی در بازار/ کاهش قیمت برخی از خودرو‌ها +جدول

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: