کد خبر: ۷۸۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲
تعداد بازدید: ۳۶۹
اولین پوستر فیلم سینمایی «هشتگ» به کارگردانی رحیم بهبودی‌فر در آستانه اکران رونمایی شد، عکس هایی از بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی با پوششی متفاوت روی این پوستر به چشم می خورد.
پوشش متفاوت بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی روی یک پوستر/ عکسبه گزارش خبرداغ ، اولین پوستر فیلم سینمایی «هشتگ» به کارگردانی رحیم بهبودی‌فر و تهیه کنندگی مقصود جباری و محمدعلی کیانی در آستانه اکران رونمایی شد.

مجموعه «تندیس نقره‌ای» طراحی این پوستر را بر عهده داشته است و این فیلم به‌عنوان تنها اثر کمدی در میان آثاری که به زودی اکران خواهند شد، از ٤ مهر به سرگروهی پردیس سینمایی زندگی روی پرده خواهد رفت.

نویسندگی فیلم «هشتگ» را  رحیم بهبودی‌فر بر عهده داشت و نیوشا ضیغمی و بهاره رهنما با نقش هایی متفاوت به همراه بیژن بنفشه خواه، حدیث فولادوند، ارسلان قاسمی، محمدعلی کیانی، مهرداد فلاحتگر و امید روحانی با حضور محسن ملکی و سیدجواد هاشمی در این اثر حضور دارند.

همچنین آرتین پشنگ، امیرعلی نیازی، محمدمهدی احمدی و ثنا کیانی به عنوان بازیگران کودک و نوجوان در این فیلم حضور دارند.

پوشش متفاوت بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی روی یک پوستر/ عکس
کد خبر: ۵۴۵۸۵۷
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: