کد خبر: ۷۸۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۳۷
انارکی محمدی خبر داد؛
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در هفته‌ای که گذشت با حضور اعضای کمیسیون لایحه استقلال بانک مرکزی و بانکداری اسلامی را به سرانجام رساندیم.
تصویب لایحه استقلال بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی/ در مورد تحقیق و تفحص از بانک مرکزی هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، احمد انارکی محمدی  در تشریح جلسه امروز کمیسیون اقتصادی گفت: لایحه استقلال بانک مرکزی و بانکداری اسلامی، از سال ۱۳۹۲ باید به مدت ۵ سال آزمایشی اجرا می‌شد اما همچنان در مرحله آزمایشی است، امروز در کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در همین خصوص پیش‌نویس لایحه دولت خوانده شد؛ نمایندگان هم نظراتشان را مطرح کردند که موضوع ادغام و بررسی هر دو مورد در کمیسیون مطرح شد و نهایتا رای گرفته شد که به تصویب این لایحه انجامید.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس گفت: در این هفته اعضای کمیسیون بطور متوسط از ساعت ۸ صبح تا ساعات پایانی عصر در مجلس حضور داشتند تا بتوانیم لایحه بانکداری اسلامی و استقلال بانک مرکزی را به سرانجام برسانیم.

وی در خصوص طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی هم گفت: هنوز در این خصوص به جمع‌بندی نرسیدیم و امروز هم بحثی در این رابطه صورت نگرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: