کد خبر: ۷۸۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
تعداد بازدید: ۲۰۴
در دیدار مدیران عامل بانک های کشور با رئیس کل بانک مرکزی، بانک ها آمادگی خود برای همراهی و کمک به بانک مرکزی در کنترل و مهارنقدینگی و نیز پشتیبانی از فعالین اقتصادی اعلام و مقرر شد در کنترل بازار ارز نیز با سیاست های بانک مرکزی همراهی نمایند.
همتی: بانک مرکزی با همکاری بانک‌ها روند نقدینگی را مهار می‌کند / علیرغم تلاش ترامپ، با قدرت ارز موردنیاز کالا‌های اساسی، کالا‌های واسطه‌ای کارخانجات و نیاز‌های واقعی مردم را تأمین میکنیم

در دیدار عصر روز گذشته مدیران عامل بانک های کشور با رئیس کل بانک مرکزی که در یک فضای صمیمی و کارشناسی برگزارشد مهمترین مسایل پولی و بانکی کشور بررسی و نقش بانک ها در ایجاد فضای مناسب برای تداوم امید بخش کسب و کار در کشور مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، در این جلسه بانک های کشور آمادگی خود برای همراهی و کمک به بانک مرکزی در کنترل و مهارنقدینگی و نیز پشتیبانی از فعالین اقتصادی اعلام و مقرر شد در کنترل بازار ارز نیز با سیاست های بانک مرکزی همراهی نمایند.

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد کنترل و هدایت نقدینگی و جلسه اخیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی در حضور سران قوا بر عزم نظام در کنترل نقدینگی و حمایت از سیاست های بانک مرکزی در این زمینه تاکید کرد.

وی در مورد درآمدهای ارزی کشور تاکید کرد علیرغم تلاش دولت ترامپ برای قطع درآمدهای ارزی کشور تدابیر مختلفی برای خنثی سازی آن انجام گرفته و بانک مرکزی با قدرت ارز موردنیاز کالاهای ضروری و اساسی و نیز مواد اولیه و کالاهای واسطه ای کارخانجات و نیازهای واقعی مردم را تأمین می کند.

وی با اشاره به اینکه تلاش دولت بر این است که در این جنگ اقتصادی کمترین فشار ممکن به مردم وارد شود، ابراز امیدواری کرد که روند جاری حداقل منجر به اصلاح الگوی مصرف و واردات کشور شود و کشور در مسیر تعمیق تولید ملی و توسعه صادرات قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ممکن است 5% در کشور ایران توانایی مالی برای زندگی با دلار 15 هزار تومان را داشته باشند و 95% امروز حتی قادر به خرید مرغ نیستند اقای همتی .. 8 نفر را تا آلان گرفته اید.. مابقی هم از حلقه خودی ها هستند زودتر اسمشان را اعلام کنید که این 5 درصد زندگی 95 درصد را سیاه کرده اند. اگر قادر نیستید و یا می ترسید که اسامی این چند نفر حلقه خودی ها را اعلام کنید استعفاء بدهید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: