کد خبر: ۷۸۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
تعداد بازدید: ۲۴۵
یک منبع آگاه با اشاره به اخبار منتشر درباره تیراندازی در اطراف نهاد ریاست جمهوری، گفت: این خبر کاملا کذب است و هیچ گونه تیراندازی در آن محدوده اتفاق نیفتاده است. وی افزود: در آن محدوده یک مراسم عروسی در حال برگزاری بوده که به منظور شادی، افراد حاضر در مراسم اقدام به انداختن ترقه کرده اند که صداهای ناهنجاری ایجاد کرده است.
تکذیب تیراندازی در اطراف نهاد ریاست جمهوریبه گزارش خبرداغ ؛ یک منبع آکاه در گفتگو با خبرنگار امنیتی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اخبار منتشر درباره تیراندازی در اطراف نهاد ریاست جمهوری، گفت: این خبر کاملا کذب است و هیچ گونه تیراندازی در آن محدوده اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: در آن محدوده یک مراسم عروسی در حال برگزاری بوده که به منظور شادی، افراد حاضر در مراسم اقدام به انداختن ترقه کرده اند که صداهای ناهنجاری ایجاد کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: