کد خبر: ۷۸۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۲۸۳
هفته گذشته بود که خبر صدور حکم دادگاه استاد شجریان منتشر شد و از برائت سازمان صدا و سیما حکایت داشت.شهرام ناظری از تصمیمش برای شکایت از صدا و سیما خبر داد و گفت: البته زور دست آنهاست و منطقی هم ندارند، اما ما شکایت می کنیم.
شهرام ناظری: از صداوسیما شکایت می‌کنم، اما امیدی ندارم/ یک آلبوم شجریان می تواند اندازه چهل سال فعالیت صدا و سیما اثر داشته باشد

هفته گذشته بود که خبر صدور حکم دادگاه استاد شجریان منتشر شد و از برائت سازمان صدا و سیما حکایت داشت.

به گزارش خبرداغ ، حالا شهرام ناظری در گفت و گو با ایرناپلاس از تصمیمش برای شکایت از صدا و سیما خبر داده و ادامه می دهد: « البته زور دست آنهاست و منطقی هم ندارند، اما ما شکایت می کنیم.»

ناظری با انتقاد از خبر حکم دادگاه مبنی بر اینکه صداو سیما باعث اشتهار استاد شجریان شده گفت: «یک آلبوم شجریان می تواند اندازه چهل سال فعالیت صدا و سیما اثر داشته باشد. شاید این حرف برای یک خواننده جوان درست باشد، اما درباره بزرگان موسیقی این صحبت درست نیست»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: