کد خبر: ۷۸۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۱۹۴
سعید لیلاز :
سعید لیلاز گفت: هیچ مسئولیتی در حزب کارگزاران سازندگی ندارم، تمامی موضع‌گیری‌ها و اظهار نظرهای من، موضع‌گیری شخصی است و برای موضع‌گیری و بیان نظراتم با کسی در حزب کارگزاران سازندگی مشورت نکرده‌ام.
قائم مقام دبیرکل و دبیر کمیته اقتصادی حزب کارگزاران سازندگی نیستم/ هیچ سمتی در کارگزاران ندارم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سعید لیلاز  با اشاره به اینکه بسیاری از خبرگزاری‌ها و کانال‌های خبری در گزارش‌های خود از وی تحت عنوان قائم مقام دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی یا دبیر کمیته اقتصادی این حزب نام می‌برند، تاکید کرد: مدت‌هاست که نه قائم مقام دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی هستم و نه دبیر کمیته اقتصادی. نزدیک به یک سال و نیم است که هیچ سمتی در حزب کارگزاران سازندگی ندارم.

وی افزود: از آنجا که هیچ مسئولیتی در حزب کارگزاران سازندگی ندارم، تمامی موضع‌گیری‌ها و اظهارنظرهای من، موضع‌گیری شخصی است و برای موضع‌گیری و بیان نظراتم با کسی در حزب کارگزاران سازندگی مشورت نکرده‌ام.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: