کد خبر: ۷۸۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۲۰۷
بهرام‌نیا در تذکر شفاهی:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفرهای زیارتی، حج و عتبات عالیات موردنظر نیست زیرا هزینه ای برای کشور ایجاد نمی کند، ارز اختصاصی به آنها را قابل توجیه دانست.
سفرهای زیارتی هزینه‌ای برای کشور ایجاد نمی‌کند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسین بهرام نیا در جلسه علنی امروز  مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، خطاب به دولت و رئیس سازمان حج و زیارت، گفت: مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه و عید فطر در خصوص سفرهای زیارتی و تخصیص ارز دولتی فرمودند افرادی که به سفرهای خارجی عادت کردند این عادت را ترک کنند البته به غیر سفرهای زیارتی، حج و عتبات عالیات موردنظر نیست زیرا هزینه ای برای کشور ایجاد نمی کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چه ادله‌ای برای افزایش ۶۰ درصد سفرهای هوایی و ۴۰ درصد سفرهای زمین ارائه می دهید

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: