کد خبر: ۷۸۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
تعداد بازدید: ۲۷۷
یک نماینده مجلس تاکید کرد: شرایط سخت و پیچیده است و دشمنان دنبال برهم زدن امنیت و نا امید کردن مردم و جامعه هستند در این میان صدا و سیما پیوسته به دنبال بزرگ کردن کمبودها از جمله کمبود پوشک بچه، شیرخشک نوزاد و غیره و تخریب دولت و پمپاژ ناامیدی در جامعه است.
علی اکبری: صدا و سیما پیوسته دنبال تخریب دولت و پمپاژ ناامیدی در جامعه است/ در آشفته بازار ارز و سکه مشکلات بازنشستگان لشگری و کشوری فراموش شده است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی اکبری در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تمرکز هرگونه ثبت و سفارش در تهران فضای کسب و کار را پیچیده تر کرده و در کنار بروکراسی بازدارنده این تصمیم موجب خلع ید از استان ها و تحمیل هزینه های اضافی به فعالان اقتصادی شده لطفا اختیارات استان ها را افزایش داده و نظارت را جدی بگیرید.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در تذکری به دولت یادآور شد: در آشفته بازار ارز و سکه مشکلات بازنشستگان لشگری و کشوری فراموش شده است، حقوق آن ها متناسب با شرایط امروز بازار نیست لطفا نیاز آن ها را رفع کنید.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در تذکری به صدا و سیما افزود: شرایط سخت و پیچیده است و دشمنان دنبال برهم زدن امنیت و نا امید کردن مردم و جامعه هستند در این میان صدا و سیما پیوسته به دنبال بزرگ کردن کمبودها از جمله کمبود پوشک بچه، شیرخشک نوزاد و غیره و تخریب دولت و پمپاژ ناامیدی در جامعه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: