کد خبر: ۷۸۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
تعداد بازدید: ۴۲۰
فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا به جدایی رونالدو از جمع کهکشانی‌ها واکنش نشان دادبه گزارش خبرداغ، کریستیانو رونالدو پس از ۹ سال حضوری موفق در رئال مادرید، در این تابستان در ازای ۱۱۲ میلیون یورو از این تیم اسپانیایی جدا و به یوونتوس پیوست.

لیونل مسی که همیشه رقابت فوتبالی جالبی با کریستیانو داشته، در مصاحبه با «رادیو کاتالونیا» به جدایی رونالدو از رئال واکنش نشان داد.

 

وی در این خصوص گفت: از جدایی رونالدو از رئال سورپرایز شدم. به شخصه فکر نمی‌کردم او به یوونتوس برود، چون حرف از تیم‌های دیگر بود و کمتر حرفی در مورد یوونتوس زده شد. صادقانه می‌گویم که از انتقال کریس به یوونتوس متعجب شدم، اما رئال هنوز هم تیم بسیار خوبی است.

 

مسی ادامه داد: قطعاً بدون رونالدو از کیفیت رئال مادرید کاسته خواهد شد و در طرف دیگر یوونتوس به یکی از مدعیان اصلی در اروپا تبدیل خواهد شد، چون آن‌ها بدون رونالدو هم ترکیب بسیار خوبی داشتند و حالا بازیکن بزرگی چون کریس به ترکیب‌شان اضافه شده است.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: