کد خبر: ۷۸۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۲۸۴
جابری انصاری در دیدار نماینده ویژه بریتانیا در امور سوریه:
نماینده ویژه بریتانیا در امور سوریه عصر امروز در محل وزارت امور خارجه با دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی دیدار و گفت‌وگو کرد.
پایان هرچه سریع‌تر بحران سوریه از اولویت‌‌‌‌های سیاست منطقه‌‌‌ای ایران است/ تهران به‌ دنبال تقویت اعتماد میان دولت و معارضه سوریه است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حسین جابری انصاری در این دیدار با اشاره به اینکه پایان هرچه سریع‌تر بحران سوریه از اولویت‌‌‌‌های سیاست منطقه‌‌‌ای ایران است، گفت: موضوعات انسانی و بشردوستانه در طول بحران سوریه همواره مورد اهتمام ایران بوده و سیاست ایران در این زمینه کاملا شفاف و روشن است. 

ایران با هرگونه بکارگیری سلاح‌‌‌های شیمیایی در هر منازعه‌‌‌ای مخالف است

وی با اعلام اینکه ایران به عنوان یکی از بزرگترین قربانیان سلاح‌‌‌های شیمیایی، با هرگونه بکارگیری این سلاح‌‌‌ها در هر منازعه‌‌‌ای به صورت جدی مخالف است، اظهار داشت: ایران همزمان، با اقدامات یکجانبه برخی کشورها که هر سه نقش دادستان، قاضی و مجری احکام را در زمینه سلاح‌‌‌های شیمیایی برای خود تعریف کرده و درصدد استفاده ابزاری از این موضوع برای تحقق اهداف سیاسی شکست خورده خود در سوریه هستند، به شدت مخالف است. 

آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای اروپایی جهت کمک به پایان هرچه سریعتر بحران‌‌‌های سوریه و یمن 

دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی با تشریح تلاش‌‌‌‌های جاری در چارچوب روند آستانه برای حل بحران سوریه تصریح کرد: ایران همواره به دنبال گفت‌وگوی سوری - سوری و تقویت اعتماد میان دولت و معارضه سوریه بوده و برای همکاری با کشورهای اروپایی و بریتانیا جهت کمک به پایان هرچه سریعتر بحران‌‌‌های سوریه و یمن آمادگی دارد.

مارتین لانگ‌‌‌دن نیز در این دیدار ضمن تشریح سیاست‌‌‌های کشورش در زمینه بحران سوریه و ابراز نگرانی از وضعیت و آینده ادلب و احتمال بکارگیری سلاح های شیمیایی در این منطقه، از همکاری ایران و بریتانیا درخصوص بحران سوریه استقبال و آمادگی کشورش را برای کمک به تلاش‌‌‌ها برای پایان بحران سوریه و اعاده ثبات به این کشور اعلام کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی، امارات، بحرین، اردن، ترکیه واسرائیل حامی تروریست ها درسوریه، لبنان، عراق، یمن ومنطقه ومسئول جنایت های آنان هستند.

واین درحالی است که سران بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت عراق تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وحشی وغیرانسانی ائتلاف آمریکایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟

ائتلاف آمریکایی یک هزار غیرنظامی را در عراق و سوریه کشت
ائتلاف بین المللی علیه داعش به سرکردگی آمریکا روز پنجشنبه در گزارشی اعتراف کرد، تاکنون یک هزار و 61 غیرنظامی در حملات این ائتلاف به خاک سوریه و عراق کشته شدند.
تاریخ خبر: 08/06/1397 - 21:28
به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، ائتلاف بین المللی علیه داعش اعلام کرد: از سال 2014 میلادی با آغاز حملات ائتلاف به سوریه و عراق یک هزار و 61 غیرنظامی کشته شدند.
ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا از سال 2014 به بهانه مبارزه با داعش اهداف غیرنظامی را در خاک سوریه و عراق هدف قرار داد که براساس گزارش نهادهای مدافع حقوق بشر تاکنون هزاران غیرنظامی در این حملات کشته شدند.
بنابراین گزارش، اتئلاف بین المللی از اوت 2014 تا ژوئیه 2018 در مجموع با 29 هزار و 920 حمله هوایی، اهدافی در سوریه و عراق را بمباران کرده است.
پیش تر وزارت خارجه سوریه در نامه ای به دبیرکل و رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکید کرده بود: ائتلاف غیرقانونی آمریکا فقط در کشتار بیگناهان و تخریب زیربناهای سوریه موفق بوده است.
مقام های دولت سوریه بارها در نامه به سازمان ملل متحد حملات ائتلاف آمریکایی به خاک ان کشور را غیرقانونی خوانده است.

ومجامع حقوق بشری تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وحشی وغیرانسانی ائتلاف آمریکایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟

واین درحالی است که کشورهای مدعی حقوق بشر، سازمان های مدعی حقوق بشر، مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وحشی وغیرانسانی ائتلاف آمریکایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟

واین درحالی است که سران نجس وحشی بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت کشورهای عربی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وحشی وغیرانسانی ائتلاف آمریکایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: