کد خبر: ۷۸۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۳۳۵
مسئول غرفه منطقه آزاد ماکو در دهمین نمایشگاه بازار سفر کیش گفت: جزیره کیش به عنوان جزیره‌ای زیبا در جنوب کشور ظرفیت بسیار مناسبی برای جذب گردشگران کشورهای همسایه دارد.
جزیره کیش ظرفیت بسیار خوبی برای جذب گردشگران کشورهای همسایه داردبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش فرج پور با اشاره به مطلب فوق افزود: جزیره کیش علاوه بر جذب گردشگران ایرانی، می‌تواند پذیرای بسیاری از گردشگران خارجی از اقصی نقاط جهان باشد.

وی گفت: در زمانی که در زمستان بسیاری از نقاط ایران برف و یخبندان است، جزیره کیش با هوای مطبوع خوب می‌تواند ده‌ها هزار گردشگر را به سوی خود جذب کند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش و برگزارکنندگان دهمین نمایشگاه گردشگری کیش گفت‌: این نمایشگاه فرصتی برای معرفی پتانسیل و طرح‌های گردشگری کشور، مناطق آزاد و همچنین منطقه آزاد ماکو بود.

فرج‌پور درخصوص طرح‌های گردشگری ارائه شده توسط منطقه آزاد ماکو گفت: ما در این زمینه 37 طرح از پیش مطالعه شده را در بخش‌های مختلف مشخص کردیم و با تشخیص اینکه چه طرحی مناسب با کدام بخش است سعی بر معرفی فرصت‌های گردشگری منطقه آزاد ماکو داریم.

وی افزود: در این نمایشگاه غرفه منطقه آزاد ماکو موفق به معرفی اقامت‌گاههای بوم‌گردی و سایر جاذبه‌های دیدنی و گردشگری خود شد.

فرج‌ پور درخصوص فضای نمایشگاه گفت : علیرغم شنیده‌ها مبنی بر ضعیف بودن تعداد بازدیدکنندگان، بازدیداز دهمین نمایشگاه گردشگری کیش و غرفه منطقه آزاد ماکو بسیار خوب بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: