کد خبر: ۷۸۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
تعداد بازدید: ۱۸۲
نماینده مردم فسا در مجلس اظهار کرد: پیش از این هم مطالب این چنینی منتسب به آقای الماسی منتشر کرده بودند. مردم هوشیار باشند که اظهارت نمایندگان تنها از طریق خبرگزاری های رسمی منتشر می‌شود.
اظهارت نمایندگان تنها از طریق خبرگزاری‌های رسمی منتشر می‌شود/ مطالب منتسب به نمایندگان را پیگیری می‌کنیم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا محمد جواد جمالی نوبندگانی پس از پایان جلسه امروز مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران اخیرا اقدام به پخش متن‌هایی به عنوان سخنرانی اینجانب در فضای مجازی کرده‌اند، گفت: این متن‌ها با محتوای توهین به ائمه اطهار، نظام و سپاه پاسداران است که این مطالب منتسب به خود را قویا تکذیب می‌کنم.

نماینده مجلس دهم با تاکید بر اینکه پیگیری‌ها نشان می‌دهد که منشا انتشار این مطالب به خارج از کشور بازمی‌گردد، گفت: معاندان این مطالب را ناشیانه و با نثر مسجع در توهین به امام حسین (ع) و جلسات روضه‌خوانی آن هم در تلگرام پخش کرده‌اند. این موضوع را از طریق پلیس فتا و وزارت اطلاعات پیگیر هستم. پیش از این هم مطالب این چنینی منتسب به خانم الماسی منتشر کرده بودند. مردم هوشیار باشند که اظهارت نمایندگان تنها از طریق خبرگزاری های رسمی  منتشر می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: