کد خبر: ۷۸۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
تعداد بازدید: ۴۲۴
مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران:
علی جیرفتی: روش‌های جذب سرمایه‌گذاری در کشور ما قدیمی است و ما نیازمند آزمایش روش‌های جدید بازاریابی و سرمایه‌گذاری هستیم، این نمایشگاه می‌تواند ابزار خوبی برای آشنایی با روش‌های جدید سرمایه‌گذاری باشد.
نمایشگاه «شهر گردشگر» فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استمدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران گفت: «این شرکت به‌منظور معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری به‌ویژه در بخش شرکت‌های استانی زیرمجموعه، در نخستین نمایشگاه شهر گردشگر حضور دارد.»

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران، علی جیرفتی مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران امروز سه‌شنبه 6 شهریور ۹۷ در گفت‌و‌گو با خبرنگار میراث‌آریا در مورد نخستین نمایشگاه اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری «شهر گردشگر» گفت: «این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری است».

او تصریح کرد: «روش‌های جذب سرمایه‌گذاری در کشور ما قدیمی است و ما نیازمند آزمایش روش‌های جدید بازاریابی و سرمایه‌گذاری هستیم، این نمایشگاه می‌تواند ابزار خوبی برای آشنایی با روش‌های جدید سرمایه‌گذاری باشد».

جیرفتی اضافه کرد: «موضوع دومی که در این نمایشگاه می‌تواند مورد توجه قرار گیرد. ارتباط و تعامل فعالان گردشگری است، فعالان این حوزه می‌توانند با گروه‌های همکار خود آشنا شوند و با ایجاد حلقه‌های مشترک، فرصت های جدیدی را در حوزه گردشگری ایجاد کنند».

مدیرعامل شرکت توسعه اضافه کرد: «شرکت توسعه گردشگری در این نمایشگاه به ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری به‌ویژه در بخش شرکت‌های استانی پرداخته است تا با معرفی ظرفیت‌های موجود شرایط جذب سرمایه در این حوزه‌ها را ایجاد کند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: