کد خبر: ۷۸۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
تعداد بازدید: ۲۲۱
‌وزیر نیرو گفت: با توجه به گرم شدن هوا و کم شدن آستانه تحمل مردم، برخی سودجویان می‌خواستند بهره‌برداری‌های سیاسی از این مساله انجام دهند که خوشبختانه با هوشیاری و بردباری مردم به نتیجه نرسیدند.
وزیر نیرو: می‌خواستند از گرم شدن هوا و کم شدن آستانه تحمل مردم، بهره‌برداری‌ سیاسی کنند که به نتیجه نرسیدوزیر نیرو گفت: با توجه به گرم شدن هوا و کم شدن آستانه تحمل مردم، برخی سودجویان می‌خواستند بهره‌برداری‌های سیاسی از این مساله انجام دهند که خوشبختانه با هوشیاری و بردباری مردم به نتیجه نرسیدند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، اردکانیان در جلسه شورای اداری استان گیلان گفت: هدف سفرم به گیلان پیگیری طرح‌های آب و برق در این استان است.

وزیر نیرو ادامه داد: کم بارشی نه تنها بر ذخیره آب بلکه بر انرژی کشور هم تاثیر گذاشت و منجر شد سختی‌هایی را متحمل شویم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گرم شدن هوا و کم شدن آستانه تحمل مردم، برخی سودجویان می‌خواستند بهره‌برداری های سیاسی از این مساله انجام دهند که خوشبختانه با هوشیاری و بردباری مردم به نتیجه نرسیدند.

اردکانیان تصریح کرد: در گیلان ۳۳۵ پروژه در حال اجرا در بخشهای مختلف داریم که ۳۰۹پروژه آن مربوط به آب و فاضلاب است. وی افزود: اعتبار این پروژه‌ها ۳۰۸میلیارد تومان است که بخشی هزینه شده و مابقی نیز باید تامین شود .

وزیر نیرو گفت: بهره‌برداری و اتمام پروژه‌های آب و برق منجر به شتاب در توسعه استان خواهد شد.

وزیر نیرو در حاشیه بازدید از سد شفارود در گفتگو با خبرنگاران افزود: سد شفارود هم اکنون از پیشرفت ۴۰ درصدی برخوردار است. اردکانیان گفت: سد شفارود از جمله مهم‌ترین پروژه‌هایی است که آب شرب، کشاورزی و صنعتی بخش قابل توجهی از جمعیت گیلان را تأمین خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال آینده کار سازه‌ی این سد را به اتمام برسانیم و آب‌گیری آن آغاز شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس آشنا
Germany
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
پدر مردم سوختی چی میگی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: