کد خبر: ۷۸۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۲۵۴
معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره اتفاقات اخیر این باشگاه و بحث بخشش بازیکنان این تیم واکنش نشان داد.
هواداران کاری نکنند که محروم شویم/ بخشش بازیکنانمان ربطی به حضور تاج در تمرین نداشته استبه گزارش خبرداغ ، علی خطیر درباره شرایط تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به بازی امروز تیممان برابر السد قطر باید بگویم تیم استقلال امروز تیم استقلال ایران است نه استقلال تهران و در همین راستا امیدوارم با حضور هواداران در ورزشگاه آزادی تیم السد را شکست دهیم و این برد در قطر نیز برای ما رقم بخورد .

 

باشگاه استقلال حدود 800 میلیون تومان جریمه شده است 

او افزود:با توجه به دیداری که با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در هفته گذشته داشتیم متوجه شدیم که باشگاه استقلال نزدیک به 800 میلیون تومان جریمه شده و به همین دلیل از طرفداران تیم فوتبال استقلال می خواهم از انداختن لیزر و ترقه خودداری کنند چرا که باشگاه استقلال یک بار تذکر گرفته و در صورت اشتباه دوباره محروم می شویم .

 

هواداران کاری نکنند که محروم شویم

او بیان کرد : بنابراین تنها خواهشم از هواداران این است که مسائل امنیتی را رعایت کنند و اجازه ندهند محروم شویم .همچنین این بحث در مورد پرسپولیس هم است و امیدوارم این تیم هم در بازی روز سه شنبه موفق باشد.

 

امیدوارم ستاره سوم را بدست آوریم

خطیر ادامه داد:امیدوارم با تلاش بازیکنان و حمایت مردم و درایت شفر، امشب مقابل السد برنده باشیم و ستاره سوم را تکرار کنیم.

 

به اعضای تیم در صورت برد مقابل السد پاداش می دهیم

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره بحث پرداخت مطالبات و پاداش به اعضای تیم افزود: به طور حتم در صورتی که بازی مقابل السد را ببریم به اعضای تیم پاداش می دهیم .

 

بخشش بازیکنانمان ربطی به حضور تاج در تمرین نداشته است

خطیر درباره لغو محرومیت 2 بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه هجمه ای ایجاد شده که رئیس فدراسیون فوتبال طی تماسی که با تورگ رئیس کمیته اخلاق داشته باعث بخشش 2 بازیکن تیم ما شده است ،در حالی که این موضوع درست نیست و  رای صادر شده در مورد بخشش هر 2 بازیکن مربوط به هفته گذشته بوده و اصلا ربطی به حضور تاج در تمرین نداشته است. از طرفی اینکه اعلام کنیم رئیس فدراسیون پادرمیانی کرده و این که عنوان کنند او از یک تیم حمایت کرده است درست نیست  به طور حتم برای شخص تاج 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس فرقی ندارد و حتی می‌توانید در این باره از کمیته اخلاق جویا شوید.این خبر فقط توسط تاج در تمرین منتقل شد و باز هم می گویم رای 2 بازیکن تیممان هفته قبل صادر شده بود.

 

بدهی ها را باید پرداخت کنیم 

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره نشست با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا توضیح داد: در جلسه ای که با مسئولان آسیا داشتیم در مورد بحث های حقوقی و جریمه‌ها و دیگر موارد صحبت های لازم را انجام دادیم و درباره بحث بدهی ها تمام تلاشمان این است که تا تاریخ 4 روز دیگر مشکلات را حل کنیم و هم اکنون در باشگاه کمیته‌ای تشکیل شده که این موضوع مورد بررسی قرار گرفته است .همچنین باید اعلام کنم که 4 بازیکن قدیمی استقلال همچون صادقی، تیموریان، طالب‌لو و برهانی مطالباتشان را بخشیدند و امیدوارم مشکل تا تاریخ مشخص شده حل شود.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: