کد خبر: ۷۸۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۸۵۲
پس از قطعی شدن حضور لیلا حاتمی، ساعد سهیلی، ویشکا آسایش و ماهور الوند، امروز اعلام شد که سه بازیگر جدید به اولین سریال شبکه نمایش خانگی فریدون جیرانی اضافه شدند.
سه بازیگر جدید به اولین سریال شبکه نمایش خانگی فریدون جیرانی اضافه شدند
به گزارش خبرداغ به نقل از آی سینما: پس از قطعی شدن حضور لیلا حاتمی، ساعد سهیلی، ویشکا آسایش و ماهور الوند، امروز اعلام شد که سه بازیگر جدید به اولین سریال شبکه نمایش خانگی فریدون جیرانی اضافه شدند.


مجید مظفری، پریوش نظریه و آزاده صمدی به جمع بازیگران سریال« نهنگ آبی» پیوستند. سعید ملکان، شرکت هنر اول و سرویس وی او دی فیلیمو سرمایه گذاری این پروژه را برعهده دارند تا برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده شود.

تصویربردار «نهنگ آبی» که فضای تازه ای دارد و داستان متفاوتی را روایت می کند به كارگردانی فریدون جيرانی بر اساس فیلمنامه‌ای از بهرام توکلی به زودی آغاز می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: