کد خبر: ۷۸۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
تعداد بازدید: ۲۱۳
نماینده اصولگرای مجلس خطاب به علی لاریجانی گفت: گاها نمایندگان اجازه نمی‌دهند که شما استماع کنید اما هیات رئیسه باید اجازه دهد که تذکرات گفته شود. نظم جلسه با هیات رئیسه است و هیات رئیسه باید تذکر دهد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علیرضا سلیمی در پایان جلسه امروز مجلس در جریان تذکری به استناد ماده ۷۹ آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: از سوی یکی از نمایندگان جمله‌ای گفته شد که با واقعیت فاصله داشت. این نماینده گفت مجلس قبل دست تندروها بود.

لاریجانی در پاسخ گفت: بله تعریف درستی نبود.

سلیمی ادامه داد: ‌استیضاح‌کنندگان نباید از موضوع خارج شوند، برخی از این فرصت برای دفاع از خود استفاده کردند و محورهای ۱۷گانه استیضاح را مورد توجه قرار ندادند.

این نماینده اصولگرای مجلس خطاب به علی لاریجانی گفت: گاها نمایندگان اجازه نمی‌دهند که شما استماع کنید اما هیات رئیسه باید اجازه دهد که تذکرات گفته شود. نظم جلسه با هیات رئیسه است و هیات رئیسه باید تذکر دهد.

وی افزود: ما در جلسه آینده سوال از رئیس‌جمهور را داریم. اگر بنا باشد هر که هر چه خوش آید بگوییم به سرانجام نمی‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: