کد خبر: ۷۸۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۲۴۱
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاگردان برانکو باید در بازی رفت با الدحیل با حداقل امتیاز زمین بازی را ترک کرده و کار را در ورزشگاه آزادی تمام کنند.
لازم است نوع بازی شاگردان برانکو تغییر کند/ پرسپولیس باید در قطر مقابل الدحیل حداقل امتیاز را بگیردبه گزارش خبرداغ ، محمود کلهر، در خصوص بازی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به نظر من باید نوع بازی پرسپولیس تغییر کند. این تیم ۳ مهاجم بسیار خوب دارد که می‌تواند از هر ۳ نفر آنها به درستی استفاده کند.

وی افزود: پرسپولیس در نیمه دوم مقابل صنعت نفت آبادان بسیار بهتر و رو به جلوتر بازی کرد اما در زمانی که شاگردان سرجیو به گل رسیدند، به لاک دفاعی فرو رفتند و راه‌های نفوذ بسته شد. پرسپولیس می‌توانست از نفرات خود به درستی بهره ببرد و دفاع صنعت نفت را بشکند و به برتری برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: صنعت نفت خط هافبک خوبی دارد و از سرعت و قدرت مناسبی در میدان بازی برخوردار است، حضور اکبر ایمانی و جاسم کرار برای این تیم بسیار مفید است. پرسپولیس در این بازی بسیار دیر به فکر گل زدن افتاد و از دقایق اول فشار روی دروازه حریف نیاورد. پرسپولیس باید روش بازی خود را عوض کند و سعی کند تا از دقایق اول بازی پرس را انجام دهد و نتیجه بازی را به سود خود عوض کند.

کلهر در خصوص وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: بازی مقابل الدحیل که یک تیم پرمهره و بابرنامه است بسیار سخت خواهد بود. باتوجه به اینکه بازی در زمین حریف است باید با برنامه حرکت کرد. بهتر است شاگردان برانکو مرکز زمین را در اختیار بگیرند و اجازه کار به بازیکنان قطری ندهند. شاگردان برانکو باید با حداقل امتیاز زمین بازی را ترک کرده و کار را در ورزشگاه آزادی تمام کنند. پرسپولیس می‌تواند هر حریفی را در آزادی شکست دهد و شکست الدحیل دور از دسترس نیست.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: