کد خبر: ۷۸۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۳۲۰
حساسترین بازی هفته پنجم بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان خواهد بود.
پرسپولیس در آبادان به دنبال صدرنشینیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بی تردید حساسترین بازی هفته پنجم بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان خواهد بود که امشب در جنوب برگزار می شود.

 

صنعت نفت آبادان- پرسپولیس ‌- ساعت: ‌20:15 ‌ ورزشگاه:  تختی آبادان    

داور: محمدحسین زاهدی فرد

کمکها: علی میرزابیگی و مهدی الوندی

 

مستطیل سبز:

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با سرمربیگرى سرجیو توانسته با ٣ تساوى، یک باخت،٣ گل زده، ۴ گل خورده در جایگاه سیزدهم جدول قرار بگیرد.شاگردان سرجیو به دنبال پیروزی مقابل پرسپولیس در هفته پنجم رقابت‌ها هستند تا بدین ترتیب جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هفته گذشته برابر استقلال خوزستان به نتیجه ٢ -٢ رسیدند.

 

تیم پرسپولیس با هدایت برانکو ایوانکوویچ توانسته تا به اینجاى رقابت هاى لیگ برتر ٢ پیروزی،٢ تساوى، ۴ گل زده و بدون باخت رده سوم جدول رده بندی را از آن خود کند.شاگردان برانکو با کسب ۸ امتیاز هفته گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوى صفر -صفر رضایت دادند و براى تصاحب رده هاى بالاى جدول نیاز به پیروزی مقابل صنعت نفت دارند.

 

پرسپولیسى‌ها در صورت پیروزی برابر صنعت نفت آبادان مى توانند صدر جدول را پس بگیرند و بی تردید مهمترین اندیشه آنها علاوه بر این موضوع بازی بعدی آنها مقابل الدحیل است و با توجه به نزدیکی جو ورزشگاه نسبت به قطر سرخپوشان پایتخت به فکر تطبیق شرایط بدنی خود برای آن بازی نیز هستند.

غایبان:

صنعت نفت آبادان: -

پرسپولیس: -

ستاره احتمالی:

صنعت نفت آبادان: کرار جاسم

پرسپولیس: علی علیپور

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: