کد خبر: ۷۸۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۳۵۶
یک عرضه کننده عمده دام زنده گفت: شهرداری اعلام کرده قیمت هر کیلو دام زنده (گوسفند) برای فروش به مناسبت عید سعید قربان ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان است، ولی اغلب عرضه کننده‌ها کیلویی ۲۴ و تا ۲۵ هزار تومان به فروش می‌رسانند.امسال قیمت دام زنده به دلیل بالا رفتن هزینه‌های پرورش و نگهداری در مقایسه با سال قبل افزایش یافته است. البته قیمت دام زنده بر اساس فاکتور‌هایی مثل نژاد و سن و ... با هم متفاوت است و ممکن است در شهر‌های مختلف با نوسانات اندکی عرضه شود.
گوسفند زنده چند؟

یک عرضه کننده عمده دام زنده گفت: برای عید قربان هر کیلو دام زنده بین ۲۴ تا ۲۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش خبرداغ ، زاهد شیری در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: شهرداری اعلام کرده قیمت هر کیلو دام زنده (گوسفند) برای فروش به مناسبت عید سعید قربان ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان است، ولی اغلب عرضه کننده‌ها کیلویی ۲۴ و تا ۲۵ هزار تومان به فروش می‌رسانند.

وی ادامه داد: امسال قیمت دام زنده به دلیل بالا رفتن هزینه‌های پرورش و نگهداری در مقایسه با سال قبل افزایش یافته است. البته قیمت دام زنده بر اساس فاکتور‌هایی مثل نژاد و سن و ... با هم متفاوت است و ممکن است در شهر‌های مختلف با نوسانات اندکی عرضه شود.

وی توضیح داد: البته افراد عادی اغلب در تشخیص دام خوب و بد متبحر نیستند و باید به عرضه کننده اعتماد کنند و امیدوار باشند که دام با کیفیتی خریداری کرده‌اند.

شیری ادامه داد: اکثرعرضه کنندگان دام‌های خود را از کشتارگاه‌های معتبر خریداری می‌کنند و قبل فروش ناظران دامپزشکی سلامت دام‌ها را تایید می‌کنند.

این عرضه کننده عمده دام زنده بیان کرد: برخی عرضه کنندگان دام‌های خود را در جایگاه‌های تعیین شده از سوی سازمان دامپزشکی عرضه می‌کنند و برخی دیگر نیز به دلیل کمبود جا در گوشه و کنار خیابان دام‌های خود را به فروش می‌رسانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: