کد خبر: ۷۸۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
تعداد بازدید: ۲۱۲
پرسپولیس اگرچه صدرنشینی را از دست داد اما یک رکورد جالب از خود بر جای گذاشت.
رکورد خاص پرسپولیس با برانکو/ سرخ پوشان در چهار بازی اول خود در لیگ برتر موفق شده‌اندبه گزارش خبرداغ ، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نتوانست به نتیجه بهتری از صفر بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان بر بیاید اما آنها اگرچه صدرنشینی را از دست دادند اما یک رکورد جالب از خود بر جای گذاشتند.پرسپولیسی‌ها در چهار بازی اول خود در لیگ برتر موفق شده‌اند دروازه‌ی خود را بسته نگه دارند و حالا در لیگ هجدهم تنها تیمی هستند که توانسته ۴ کلین شیت کند.

 

در تاریخ رقابت‌ها لیگ برتر دو تیم بوده‌اند که در شروع این رقابت‌ها مانند پرسپولیس توانسته‌اند کلین شیت کنند و دروازه‌ی خود را بسته نگه دارند. ابومسلم مشهد در لیگ چهارم در چهار بازی اول خود با هدایت اکبر میثاقیان دروازه‌ی خود را بسته نگه داشت. ابومسلمی‌ها در آن فصل از ۴ بازی اول خود مانند پرسپولیس لیگ هجدهم، ۸ امتیاز بدست آورده بودند. رقیب سنتی پرسپولیسی‌ها هم یکبار در لیگ نهم همراه با صمد مرفاوی موفق شده بود در ۴ هفته‌ی ابتدایی لیگ برتر دروازه‌ی خود را بسته نگه دارد.

 

استقلالی‌ها هم مانند پرسپولیس و ابومسلم در لیگ نهم با وجود چهار کلین شیت در شروع لیگ، از ۴ بازی اول خود ۸ امتیاز بدست آورده بودند. فقط یک تیم در تاریخ لیگ برتر است که در شروع رقابت‌های لیگ بیشتر از ۴ کلین شیت داشته. فجرسپاسی شیراز در لیگ دوم با هدایت غلام پیروانی در پنج هفته‌ اول رقابت‌ها دروازه‌ خود را بسته نگه داشت. فجری‌ها از آن ۵ بازی ابتدایی که موفق شده بودند کلین شیت کنند، ۱۱ امتیاز بدست آورده بودند. شاگردان پیروانی بعد از ۵ کلین شیت پیاپی در شروع فصل، دو بازی پیاپی خود مقابل پیکان و پرسپولیس را واگذار کردند.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: