کد خبر: ۷۸۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
تعداد بازدید: ۳۵۵
دروازه‌بان سابق تیم ملی و استقلال گفت: به نظرم خود پرسپولیسی‌ها هم راضی نیستند بدون بازی کردن قهرمان شوند و هفته هشتم مشخص می‌شود کدام تیم قوی است.
مقصر وضعیت امروز حسینی، منصوریان استبه گزارش خبرداغ، پرویز برومند در خصوص شکست تیم استقلال مقابل پارس جنوبی، گفت: این شکست خوب زمانی اتفاق افتاد، ولی باید به این تیم فرصت داد، استقلال نفراتش تغییر کرده و این هفته باید به مصاف فولاد برود. من فکر می‌کنم هفته به هفته شرایط تیم بهتر می‌شود و با حضور هواداران می‌تواند فولاد رامقتدرانه شکست دهد.


دروازه‌بان سابق استقلال در خصوص ناراحتی سیدحسین حسینی از نیمکت‌نشینی در این تیم، گفت: متأسفانه شنیده‌ام آقایان افتخاری و توفیقی به وی وعده داده‌اند که او دروزاه بان اول استقلال است. این آقایان از این اشتباهات خیلی انجام داده‌اند، از عقد قرارداد‌های شبانه و عکس گرفتن‌ها در نیمه شب تا این وعده‌هایی که حالا صدایش در آمده است. واقعاً از اینکه شنیده‌ام حسینی ناراحت شده تعجب کردم، ولی من یک سؤال از این دروازه‌بان دارم، سال گذشته رحمتی حداقل ۲۰ بازی از روی نیمکت مسابقات را تماشا کرد اگر حسینی به اندازه رحمتی بازی ملی داشت و آن همه بازی بیرون می‌نشست چه کار می‌کرد؟ مورد بعدی به ضعف مربی دروازه بان های استقلال برمی‌گردد همین ابتدا بگویم من با اشکان نامداری رفیق هستم و با پدرش هم ارتباط دارم، نامداری یک پسر فوق‌العاده باشخصیت است، اما باید این مسائل را مدیریت کند. اگر او جلوی چنین اتفاقاتی نایستد مطمئن باشید تیم دچار مشکل خواهد شد.

 

نامداری مربی دروازه‌بانان است و شنیده‌ام گفته که اعتراضی از حسینی ندیده، اما آن طور که مشخص بود حتی برای گرم کردن هم بالا نرفته و عکس‌هایی از او در صفحات مجازی پخش شده که وقتی از او خواسته شده در کنار گلر‌ها باشد خودش را جدا کرده است. نامداری نباید ناراحتی و یا اعتراض حسینی را کتمان کند و باید خیلی شفاف به این موضوع ورود کند. او باید به عنوان یک مربی با بازیکن برخورد کند حال چه می‌خواهد رحمتی باشد چه یک بازیکن جوان دیگر...


 من علیرضا منصوریان را هم مقصر می‌دانم زمانی که سال گذشته و ۲ فصل پیش حسینی در اعتراض به بازی نکردنش یک هفته با تیم سفر نکرد و هفته بعد درون دروازه قرار گرفت همان رفتار باعث شد تا این جوان امروز چنین ادعایی داشته باشد. اگر منصوریان سه یا چهار بازی حسینی را روی سکو‌ها می‌فرستاد امروز کار به اینجا نمی‌رسید. 
 فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: