کد خبر: ۷۸۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید: ۳۶۷
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:م ن استقلال را مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر می‌بینم اما در لیگ قهرمانان آسیا یک حریف قطری سرسخت دارد که باید کار را در آزادی تمام کند.
استقلال مدعی قهرمانی در لیگ برتر است/ شاگردان شفر حرفی برای گفتن مقابل پارس‌جنوبی نداشتندبه گزارش خبرداغ ، علی چینی در خصوص بازی استقلال مقابل پارس جنوبی جم در هفته چهارملیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: در بازی شب گذشته شرایط آب و هوایی بسیار تاثیر گذار در روند جریان بازی بود و رطوبت و گرمای هوا اجازه نمایش به بازیکنان در زمین مسابقه نداد.

وی افزود: استقلال در ۳ دیدار اخیر خود بازی به بازی بهتر شد و روند رو به رشدی داشت، اما در بازی مقابل پارس جنوبی حرفی برای گفتن نداشت، البته استقلال در آینده بازهم بهتر خواهد شد و می‌تواند روندی رو به رشد در پیش بگیرد.

پیشکوست تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این تیم در لیگ برتر و آسیا گفت: من استقلال را مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر می‌بینم، اما در لیگ قهرمانان آسیا یک حریف قطری سرسخت دارد که باید کار را در آزادی تمام کند.

چینی در خصوص بازیکنان خارجی استقلال تصریح کرد: این بازیکنان ۱۰۰ درصد می‌توانند برای استقلال مثمرثمر باشند البته با توجه به سختی‌های لیگ ایران نیاز به زمان است تا آنها خودشان را در استقلال پیداکنند.

وی درخصوص شرایط فنی شفر سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: شفر مربی با دانشی است و دارای ۵۰ سال تجربه بازی و مربیگری است، اما این فصل سال محک جدی و واقعی او در لیگ برتر ایران است.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: