کد خبر: ۷۸۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۸۳
پنج‌شنبه گذشته پس از رأی مجلس به استیضاح علی ربیعی، وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اسحاق جهانگیری با پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مذاکراتی را جهت دیدار با حسن روحانی و حضور در هیئت دولت صورت داده است که این پیشنهاد با مخالفت فتاح مواجه شده است.
ادعای فارس: فتاح پیشنهاد روحانی برای وزارت کار را رد کرد

فتاح رئیس کمیته امداد پیشنهاد دولتی ها مبنی برای قبول سمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را رد کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، بر اساس اطلاعات کسب شده پنج‌شنبه گذشته پس از رأی مجلس به استیضاح علی ربیعی، وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اسحاق جهانگیری با پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مذاکراتی را جهت دیدار با حسن روحانی و حضور در هیئت دولت صورت داده است که این پیشنهاد با مخالفت فتاح مواجه شده است.

بیش از این فتاح در مورد حضورش در انتخابات ریاست جمهوری به رسانه ها اعلام کرده بود به هیچ وجه در کاری غیر از خدمت به فقرا و فعالیت در کمیته امداد احساس تکلیف و وظیفه نمی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: