کد خبر: ۷۸۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۲۷۲
دهمین بازار سفر کیش، پنجم تا هشتم شهریور در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.
سفر را در دهمین بازار سفر کیش تجربه کنید

به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دهمین بازار سفر کیش با حضور بیش از 150 شرکت داخلی برگزار خواهد شد.  

علیرضا قائدیان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، با بیان اینکه این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 21هزار مترمربع در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود، گفت: دهمین بازار سفر کیش، با رویکرد توسعه سفرهای داخلی و در راستای معرفی کالاهای گردشگری ایرانی در تحقق نام گذاری سال 97 به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی سامان یافته است و در سه بخش تخصصی گردشگری، هتلداری و بازاریابی سفر فعال خواهد بود.  

گروه های کالایی حاضر در این نمایشگاه، هتل ها و مراکز اقامتی، دهکده های توریستی، مراکز تفریحی، موزه ها، بنگاه های سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه گردشگری، بانک ها و بیمه ها، سازمان ها، تشکل ها و مجامع، بیمارستان ها و مراکز گردشگری سلامت، صنایع دستی، نرم افزار و فناوری اطلاعات، مراکز آموزشی و پژوهشی، شرکت های خطوط هوایی، آژانس های هواپیمایی و خدمات سفر و سایر صنایع وابسته می باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: