کد خبر: ۷۸۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۳۰۴
با حکمی از سوی دکتر همتی؛
دکتر عبدالناصر همتی در حکمی کامبیز زاهدپور را به سمت مدیر روابط عمومی بانک مرکزی منصوب کرد. کامبیز زاهدپور پیش از این مدیریت روابط عمومی پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی را به عهده داشت. وی، همچنین هم‌اکنون سردبیر خبرگزاری ایبِنا و عضو شورای سردبیری نشریه تازه‌های اقتصاد است.
انتصاب مدیر جدید روابط عمومی بانک مرکزی

کامبیز زاهدپور با حکم رئیس‌کل بانک مرکزی به سمت مدیر روابط عمومی بانک مرکزی منصوب شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، دكتر عبدالناصر همتی در حکمی کامبیز زاهدپور را به سمت مدیر روابط عمومی بانک مرکزی منصوب کرد.

کامبیز زاهدپور پیش از این مدیریت روابط عمومی پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی را به عهده داشت.

وی، همچنین هم‌اکنون سردبیر خبرگزاری ایبِنا و عضو شورای سردبیری نشریه تازه‌های اقتصاد است.

سال‌ها تجربه در زمینه مدیریت روابط عمومی در سازمان‌های مختلف، برنامه‌سازی در سازمان صدا و سیما و همچنین فعالیت در حوزه رسانه در کارنامه وی وجود دارد.

وی هم‌اکنون در مقطع دکتری رشته مدیریت رسانه در حال تحصیل است و مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی را در رشته علوم ارتباطات به پایان رسانده است.

در کارنامه مدیر روابط عمومی بانک مرکزی علاوه بر تدریس در حوزه علوم ارتباطات، فعالیت‌های مستمر فرهنگی هنری و همچنین تبلیغات به چشم می‌خورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: