کد خبر: ۷۸۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۵۵
نایب رئیس مجمع نمایندگان ادوار گفت: جلسه مجمع نمایندگان ادوار در شهریور ماه برای بررسی شرایط فعلی کشور برگزار می‌شود.
در حمایت از خاتمی بیانیه می‌دهیم/ برگزاری همایش با محوریت ارائه راهکارها برای برون رفت از شرایط بحرانی کشور

به گزارش خبرداغ ، علی محمد نمازی با بیان اینکه شورای مرکزی مجمع نمایندگان ادوار در نشست روز دوشنبه برای دو برنامه، تاریخ تعیین کرد، به ایلنا گفت: یکی از برنامه های مشخص شده گردهمایی اعضای فعال احزاب اصلاح طلب است. این گردهمایی با حضور اعضای احزاب اصلاح طلب برگزار خواهد شد و موضوع آن ارائه شاخص هایی توسط بعضی نخبگان در خصوص موضوعات روز کشور و شرایطی است که در آن قرار داریم.

 نائب رئیس مجمع نمایندگان ادوار خاطرنشان کرد: این همایش در دهه دوم شهریور ماه برگزار خواهد شد و خروجی آن هم شامل راهکارهایی است برای مقامات و مسئولین کشور در خصوص برون رفت از شرایط بحرانی فعلی.

نمازی افزود: از دیگر برنامه های مجمع برگزاری کنگره ای است که در آن باید برای تطبیق اساسنامه حزب با قوانین جدید خانه احزاب تصمیم گیری شود، باید براساس شرایطی که خانه احزاب انتظار دارد روال کار خود را ادامه دهیم و این کنگره هم در دهه اول مهرماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مجمع قرار است بیانیه‌ای در خصوص مسائل روز و حمایت از راهکارهای خاتمی برای برون رفت از مشکلات، منتشر کند، یادآور شد: این بیانیه تا روز شنبه منتشر خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: