کد خبر: ۷۷۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۲۶۷
عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران:
کشتی‌آرای عضو هئیت مدیره طلاوجواهر تهران، در مورد روند نزولی قیمت سکه گفت: این روند از ظهر دیروز آغاز شده و تا امروز نیز ادامه داشته است، به‌طوری‌که در این بازه زمانی شاهد کاهش ۵۰۰ هزار تومانی در قیمت سکه بودیم، اما از ظهر امروز کمی روند صعودی به خود گرفته و قیمت فروش هر قطعه سکه تمام با تصویر امام (ره) در صرافی‌ها در ۳ میلیون و سیصدوهفتاد هزار تومان به فروش می‌رسد.
بسته ارزی، ۲۰۰ هزار تومان از حباب سکه را ترکاند

به گزارش خبرداغ ، عضو هئیت مدیره طلاوجواهر تهران، در مورد روند نزولی قیمت سکه گفت: این روند از ظهر دیروز آغاز شده و تا امروز نیز ادامه داشته است، به‌طوری‌که در این بازه زمانی شاهد کاهش ۵۰۰ هزار تومانی در قیمت سکه بودیم، اما از ظهر امروز کمی روند صعودی به خود گرفته و قیمت فروش هر قطعه سکه تمام با تصویر امام (ره) در صرافی‌ها در ۳ میلیون و سیصدوهفتاد هزار تومان به فروش می‌رسد.

محمد کشتی‌آرای اظهار داشت: بسته جدید ارزی باعث شده قیمت دلار از بالای ۱۱ هزار تومان به زیر ۹ هزار تومان سقوط کند، چون قیمت طلاوسکه از حاصل‌ضرب قیمت ارز و قیمت جهانی طلا به دست می‌آید بنابرین شاهد کاهش قیمت در بازار هستیم.

وی ادامه داد: بسته جدید ارزی عمده‌ترین تاثیر را در این روند داشته است و باعث شده تا قیمت دلار از بالای ۱۱ هزار تومان به زیر ۹ هزار تومان سقوط کند، چون قیمت طلاوسکه از حاصلضرب قیمت ارز و قیمت جهانی طلا به دست می‌آید بنابرین شاهد کاهش قیمت در بازار هستیم.

کشتی‌آرای تصریح کرد: این روند نزولی باعث کاهش ۲۰۰ هزار تومانی حباب سکه شده است بطوری‌که حباب سکه از ۸۰۰ هزار تومان به ۶۰۰ هزار تومان رسیده است و به نوعی شاهد مازاد عرضه در بازار هستیم.

وی این روند را موقتی ندانست و افزود: این فضا موقتی نیست، چون از فردا نیز نوبت دوم واگذاری سکه‌های ثبت‌نام شده آغاز می‌شود و این در به تعادل رسیدن بازار که همه به نوعی منتطر آن بودند، کمک می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: