کد خبر: ۷۷۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴
تعداد بازدید: ۶۷۰
آبی پوشان با جذب گرو به فعالیت های تابستانی خود پایان خواهند داد.
آخرین خرید استقلال هم نهایی می شود/ آبی ها به دنبال حل مشکل چشمیبه گزارش خبرداغ ، الحاجی گرو مهاجم نیجریه ای مد نظر شفر عصر روز دوشنبه وارد تهران می شود تا بعد از مذاکره نهایی و امضای قرارداد به جمع شاگردان شفر اضافه شود.

 

با توجه به توافق دو باشگاه استقلال و باشگاه سوئدی، تقریبا کار انتقال این بازیکن به استقلال تمام شده و به نظر می رسد مذاکرات این بازیکن با باشگاه خیلی طولانی نشود تا احتمالا استقلالی ها در ساعات پایانی امشب قرارداد این بازیکن را امضا و نهایی کنند.

 

بر اساس اعلام قبلی مدیران استقلال، این مهاجم آخرین خرید آنها خواهد بود و بعد از امضای قرارداد با او، استقلال دیگر بازیکن جدیدی را جذب نمی کند و احتمالا به سراغ پرونده روزبه چشمی می رود تا حل مشکل این بازیکن، چشمی را نیز بدون مشکل در اختیار داشته باشد.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: