کد خبر: ۷۷۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۱۶۸
جلودارزاده خبر داد؛
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح کرد: در خصوص مسائل کامیون‌داران قرار براین شد که نمایندگان روز شنبه برای پیگیری مطالبات آنها در خصوص سختی کارشان به سازمان تامین اجتماعی بروند.
نمایندگان برای پیگیری مطالبات کامیون‌داران روز شنبه به سازمان تامین اجتماعی می‌روند/ تصمیماتی برای توسعه درمان مستقیم اتخاذ شد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سهیلا جلودارزاده در خصوص جلسه امروز کمیسیون اجتماعی که مقرر شده بود به مطالبات کامیون‌داران و بازنشستگان بپردازند، گفت: در خصوص مسائل کامیون داران قرار براین شد که نمایندگان روز شنبه برای پیگیری مطالبات آنها در خصوص سختی کارشان به سازمان تامین اجتماعی بروند.

وی افزود: هم چنین طرحی برای ارائه در صحن علنی مجلس در جلسه امروز آماده شد که در خصوص سختی و زیان کار کامیون داران است.

جلودارزاده با بیان اینکه در جلسه امروز به بحث‌هایی مثل سوابق بیمه برای مردم و مشکلات درمانی هم رسیدگی شد، اظهار داشت: در جلسه امروز قرار بر بازدید مسئولان مربوطه از بیمارستان‌ها در خصوص مشکلات بیمه و درمانی مردم شد. هم چنین درخصوص توسعه درمان مستقیم هم تصمیماتی گرفته شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: