کد خبر: ۷۷۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
تعداد بازدید: ۳۱۱
جوان ترین بسکتبالیست اعزامی تیم ایران به بازی های آسیایی 2018 امیدوار است تمامی رشته های ورزشی با دستاوردی بزرگ از اندونزی به ایران برگردند.
تلاش برای مدال طلا و خوشحالی ملت هدف ما در بازی‌های آسیایی استبه گزارش خبرداغ ، نوید رضایی فر، ملی پوش جوان بسکتبال در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان آمادگی خودش و تیم ملی بسکتبال را برای این مسابقات بسیار عالی توصیف کرد.

 

وی با اشاره به آعاز آخرین مرحله از تمرینات تیم ملی در تهران گفت: با انصراف تیم فیلیپین کمی برنامه بازی های ما هم تغییر کرده و 31 شهریور اولین بازی خود را در جاکارتا انجام می دهیم. تا قبل از آن هم با جدیت تمریناتمان را پیگیری می کنیم تا با آمادگی کامل به جاکارتا برسیم.

 

رضایی فر با اشاره به شعار "یک ایران،یک صدا" برای کاروان اعزامی کشورمان به جاکارتا گفت: شعار تیم ملی بسکتبال ایران و خودم در بازی های آسیایی تلاش برای مدال طلا و خوشحالی ملت ایران است و برای تحقق این شعار بیشترین تلاش ممکن را انجام خواهیم داد.

 

بازیکن تیم ملی با اشاره به حضور سه تیم از بسکتبال ایران در بازی های آسیایی 2018 گفت: این یک شرایط بسیار خوب برای بسکتبال ایران و بخصوص بانوان است. برای جوانانی مثل من این بازی ها تجربه ای بسیار مهم است. باید از وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون که از تیم های بسکتبال برای اعزام به جاکارتا حمایت کردند تشکر کنم.

 

رضایی فر برای تمام رشته های ورزشی در بازی ها آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم تمام رشته ها دست پر و مخصوصا بسکتبالی ها با مدال طلا به ایران برگردند.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: