کد خبر: ۷۷۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
تعداد بازدید: ۲۵۶
سوال نماینده بروجن از وزیر اقتصاد درباره علت عدم اجرای پروژه ملی طرح جامع مالیاتی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس مطرح شد و پس از توضیحات وزیر،‌ این سوال به رای مجلس گذاشته شد که نمایندگان با ۱۰۶ رای موافق، ۵۲ رای مخالف و ۸ رای ممتنع از مجموع ۲۰۰ نماینده حاضر اعلام کردند که از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند.بر این اساس مسعود کرباسیان دومین کارت زرد خود را از مجلس دریافت کرد.
مجلس به وزیر اقتصاد دومین کارت زرد را داد

وزیر امور اقتصاد و دارایی دومین کارت زرد خود را از مجلس دریافت کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، سوال نماینده بروجن از وزیر اقتصاد درباره علت عدم اجرای پروژه ملی طرح جامع مالیاتی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس مطرح شد و پس از توضیحات وزیر،‌ این سوال به رای مجلس گذاشته شد که نمایندگان با ۱۰۶ رای موافق، ۵۲ رای مخالف و ۸ رای ممتنع از مجموع ۲۰۰ نماینده حاضر اعلام کردند که از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند.

بر این اساس مسعود کرباسیان دومین کارت زرد خود را از مجلس دریافت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: