کد خبر: ۷۷۹۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۲۸۳
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، سفیر این کشور در فیلیپین در حاشیه اجلاس آسه‌آن نامه دونالد ترامپ به کیم جونگ اون را به وزیر امور خارجه این کشور داده است.این نامه در واکنش به نامه کیم جونگ اون به دونالد ترامپ بوده است.
نامه ترامپ به

سفیر آمریکا در فیلیپین در دیدار با وزیر امور خارجه کره شمالی نامه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به کیم جونگ اون رهبر این کشور را به او داد.

به گزارش خبرداغ به تقل از  ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، هدر ناوئرت، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، سفیر این کشور در فیلیپین در حاشیه اجلاس آسه‌آن نامه دونالد ترامپ به کیم جونگ اون را به وزیر امور خارجه این کشور داده است.

ناوئرت اضافه کرد: این نامه در واکنش به نامه کیم جونگ اون به دونالد ترامپ بوده است.

این درحالی است که مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا بر ادامه فشارها علیه کره شمالی تا زمان دستیابی به خلع سلاح کامل هسته‌ای تاکید کرده است. او گفته که انتظار دارد روسیه هم از قطعنامه‌های سازمان ملل علیه کره شمالی حمایت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: