کد خبر: ۷۷۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۳۲۲
احزاب عدالت و توسعه، جمهوریخواه، حرکت ملی گرا و خوب (نیک) ترکیه با صدور بیانیه‌ای مشترک، تحریم وزیران کشور و دادگستری این کشور را توسط آمریکا محکوم کردند.در این بیانیه آمده است: ما نمایندگان ملت ترکیه به تهدید‌های آمریکا نه می‌گوییم و ترکیه این حق را دارد که در چارچوب اصول بین المللی مقابله به مثل کند.
واکنش احزاب ترکیه به تحریم آمریکا / این تصمیم آمریکا بدون پاسخ نخواهد ماند

به گزارش خبرداغ ، چهار حزب مجلس ترکیه در بیانیه‌ای تحریم دو وزیر این کشور را از سوی آمریکا محکوم کردند.

احزاب عدالت و توسعه، جمهوریخواه، حرکت ملی گرا و خوب (نیک) ترکیه با صدور بیانیه‌ای مشترک، تحریم وزیران کشور و دادگستری این کشور را توسط آمریکا محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: ما نمایندگان ملت ترکیه به تهدید‌های آمریکا نه می‌گوییم و ترکیه این حق را دارد که در چارچوب اصول بین المللی مقابله به مثل کند.

ایالات متحده آمریکا روز چهارشنبه وزیران کشور و دادگستری ترکیه را به دلیل حبس اندرو برانسون، کشیش آمریکایی در فهرست تحریم قرار داد.

گفتنی است مجلس سنای آمریکا نیز دیروز لایحه تاخیر در تحویل جنگنده‌های اف-۳۵ به ترکیه را تصویب کرد.

مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه در پیام توئیتری اعلام کرد: این تصمیم آمریکا بدون پاسخ نخواهد ماند.

اندرو برانسون، کشیش آمریکایی از حدود بیست سال پیش در ترکیه زندگی می‌کند و از دو سال قبل به اتهام همکاری با کودتاگران و جاسوسی سیاسی و نظامی در حبس خانگی بسر می‌برد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: