کد خبر: ۷۷۹۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۲۵۰
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: فردا از داشتن هواداران محروم هستیم و این یک ماجراجویی جدید برای تیم ما بوده و شروع سختی در تبریز بدون هواداران داریم.
توشاک: از من قهرمانی می‌خواهند در حالی که تراکتور هنوز قهرمان لیگ نشده/ شجاعی و دژاگه دوشنبه می آیندبه گزارش خبرداغ ، جان توشاک در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل نساجی قائم‌شهر اظهار داشت: فردا از داشتن هواداران محروم هستیم و این یک ماجراجویی جدید برای تیم ما بوده و یک شروع سخت در تبریز بدون هواداران است.

 

وی گفت: در بازی قبلی که بیرون از خانه بود، تنها 2 بازیکن بر روی نیمکت داشتیم که برای تیم ما بسیار سخت بود و در برابر نفت مسجدسلیمان مهاجم تخصصی نداشتیم و از سایر بازیکنان در این پست استفاده کردیم.

 

توشاک گفت: هواداران صبر نداشته و دوست دارند سریع تیم پله‌های ترقی را طی کرده و هر کس مرا می‌بیند از من قهرمانی تراکتورسازی را می‌خواهند و من از آنها می پرسم تراکتورسازی تا حالا چند بار قهرمان لیگ شده است و جواب می‌شنوم که این تیم تا حالا قهرمان لیگ برتر نشده است.

 

توشاک گفت: 4 هفته آغاز مسابقات لیگ سخت بوده و در این هفته‌ها به دلیل اینکه تیم‌های هنوز به شرایط آرمانی نرسیدند، نتایج دور از انتظار به دست آمده و هواداران باید صبور باشند تا بتوانیم به سمت موفقیت گام برداریم.

 

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: هر بازیکنی که وارد تیم جدیدی می‌شود برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان داشته و این هفته 2 بازیکن بریتانیایی به تیم ملحق شده و این درست نیست که از بازیکنان جدید بلافاصله استفاده کرده و باید زمان دهیم تا با سایر بازیکنان و تیم هماهنگ شوند و اگر این بازیکنان 4 هفته پیش در کنار تیم حضور داشتند، می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم.

 

سرمربی سابق رئال مادرید گفت: در مورد بازیکنان جدید باید مراقب بوده و صبوری به خرج دهیم تا برای آنها مصدومیت پیش نیاید و اجازه دهیم آنها با هواداران، تیم و بازیکنان و شهر تبریز خود را وفق داده و در مورد بازیکنان ‌ملی‌پوشان ایران که روز گذشته به تراکتورسازی پیوستند، از روز دوشنبه در تمرینات حضور خواهند یافت و باید در تمرینات تیم حضور یابند تا میزان آمادگی شان مشخص شود و می‌دانم که شجاعی و دژاگه بازیکنان باتجربه‌ای هستند.

 

وی تصریح کرد: من قبلا هم در دوران مربیگری بازی بدون هواداران را تجربه کردم و وقتی در کازابلانکا بودم تیم ما را از یک بازی با حضور هواداران محروم کردند و به دلیل حساسیت بین 2 تیم مراکشی 2 هوادار جان خود را از دست داده و چند هفته تیم ما بدون هوادار بازی کرده و این خیلی سخت است که هودار زیادی داشته باشی، اما نتوانی در حضور آنها بازی کنید.

 

توشاک در مورد فوتبال ایران گفت: پیش از این من هیچ شناختی نداشتم و آنالیز فوتبال ایران بسیار سخت است و باید هفته به هفته جلو رویم تا بتوانم در مورد فوتبال ایران شناخت پیدا کنم، اما باید عنوان کنم از زمانی که وارد تبریز شدم مشکلات زیادی داشتیم و در بخش مدیریتی نفرات زیادی تغییر یافته و امروز به ثبات رسیدیم.

 

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: تنها هدفی که برای بازی فردا دارم برد و کسب 3 امتیاز است و با این هدف تیم تراکتورسازی برابر حریفش قرار می‌گیرد.

 

مربی تهاجمی ترین تیم رئال مادرید بودم

وی گفت: 30 سال پیش به تیم رئال مادرید پیوستم و با توجه به بازیکنانی که این تیم داشت همان سیستمی را پیدا کردم که امروز در تراکتورسازی کار می‌کنیم و بازی اول را 2 بر صفر بردیم و بازی دوم خارج از خانه مساوی کرده و در بازی سوم با تیم تازه صعود کرده به لالیگا صفر بر صفر کردیم و بعد از بازی تمام افرادی که کنفرانس خبری حضور داشتند گفتند این رئال تیم دفاعی است و برای این تیم خوب نیست، در حالی که ما بازی بعدی را 6 بر 2 مقابل والنسیا به پیروزی رسیده و در پایان فصل 107 گل زدیم که در وقت خودش رکورد بود و با این تیم قهرمان لالیگا شدیم و تنها مورینیو با حضور رونالدو توانست رکورد هجومی تیم من را بشکنند.

توشاک گفت: مثالی در کشور خودمان داریم که هر مربی دفتر و برنامه خود را دارد، این ماه فصل گرما بوده و برای من مهم است که برنامه‌ریزی کنیم تا بازیکنان تیم من در این گرما و فشار بازی توان خود را از دست ندهند.

 

توشاک گفت: قبلا به خوبی می‌توانستم دروازه حریفان را بازکنم اما امروز دیگر نمی‌توانم و این کار را باید شاگردانم انجام دهند و من تجربه حضور در 5 کشور به عنوان مربی را داشته و در تبریز و ایران در چالشی جدید به دنبال موفقیت بوده و امیدوارم بتوانم آنچه را که می‌خواهم و هدفم است در تبریز دسته یافته و در این امر باید هواداران صبور باشند و همه ارکان باشگاه جدید بوده و برای رسیدن به موفقیت نیاز به زمان داریم و این را هم می‌دانم که تراکتورسازی یکی از تیم‌های خوب فوتبال ایران است.

 

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: من شناختی از بازیکنان جدید تیم تراکتورسازی ندارم، اما می‌دانم که بازیکنان خوب و باتجربه‌ای هستند.

 

وی افزود: من هیچ وقت با خودم دستیار و کمک نبردم و هزینه‌های بیشتری را به باشگاه تحمیل نکرده و این سیاست کاری من است که اگر روزی مالک باشگاه خواست مرا برکنار کند، تنها هزینه من را پرداخت کرده و هزینه‌های دیگری همانند دستیارانم بر دوش باشگاه تحمیل نکردم و سال‌ها است که با روش دارم کار می‌کنم.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: