کد خبر: ۷۷۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳
تعداد بازدید: ۲۶۴
تغییرات در کابینه؛
محمدباقر نوبخت: از رییس‌جمهور درخواست نمودم بدلیل شرایط جدید، اجازه دهند همه توان خود را صرف کمک به ایشان در حوزه برنامه و بودجه نمایم و مسؤولیت سخنگویی دولت را عزیز دیگری برعهده بگیرند، که خوشبختانه مورد موافقت ایشان نیز قرار گرفت
نوبخت در رياست سازمان برنامه و بودجه ماند؛ سخنگويی دولت را فرد ديگری به عهده مي گيرد

محمد باقر نوبخت اعلام کرد که رئیس جمهور با استعفای او از سخنگویی دولت موافقت کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»؛ نوبخت در صفحه توییتر خود نوشت: از رییس‌جمهور درخواست نمودم بدلیل شرایط جدید، اجازه دهند همه توان خود را صرف کمک به ایشان در حوزه برنامه و بودجه نمایم و مسؤولیت سخنگویی دولت را عزیز دیگری برعهده بگیرند، که خوشبختانه مورد موافقت ایشان نیز قرار گرفت.

تغییرات فوق درحالی انجام می گیرد که بسیاری از کارشناسان خواستار برکناری نوبخت از سازمان برنامه و بودجه شده بودند و عملکرد او در این سازمان مهم اقتصادی را منفی و ضعیف توصیف کرده بودند.

نوبخت در رياست سازمان برنامه و بودجه ماند؛ سخنگويی دولت را فرد ديگری به عهده مي گيرد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: