کد خبر: ۷۷۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۲۷۵
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: شدت تحریم داخلی بیش از تحریم خارجی است و بی ثباتی در بازار مشکلات زیادی برای اقتصاد کشور ایجاد کرده است.
چرا کالاهایی که وارداتی و صادراتی نیستند افزایش قیمت دارند؟
به گزارش خبرداغ ، سیدمهدی طبیب زاده - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان - در جلسه بررسی نحوه فعال سازی واحدهای صنعتی نیمه فعال و راکد استان، با اشاره به مشکلات واحدهای فعال در این استان، اظهار کرد: شدت تحریم داخلی بیش از تحریم خارجی است و بسیاری از واحدها مشکل دارند.

وی به آشفتگی در بازار کشور اشاره کرد و افزود: بی ثباتی در بازار مشکلات زیادی ایجاد کرده و در برخی موارد کالاهای تولید داخل که نه صادراتی و نه وارداتی بوده، افزایش قیمت زیادی داشته که مشکلاتی را برای فعالان اقتصادی ایجاد کرده است.

طبیب زاده با بیان اینکه بیشتر مشکلات مربوط به بانک، بیمه و مالیات است، تصریح کرد: در صورت تعیین تکلیف بدهی دولت به پیمانکاران، بازار، تامین اجتماعی و حمایت قضایی، می توان به حل بسیاری از مشکلات امیدوار باشیم.

به گزارش ایسنا، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان بیان کرد: باید بدهی دولت به پیمانکاران تعیین تکلیف شود و در بحث تهاتر طلب پیمانکار و بدهی مالیاتی، جریمه مالیاتی اخذ نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: