کد خبر: ۷۷۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۹۴
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با توجه به شرایطی که برای استقلال درست کردند و نگذاشتند در تمدید قرارداد‌ها و در جذب بازیکن جدید موفق باشد، نتیجه قابل قبول بود.
با توجه به شرایطی که برای استقلال درست کردند نتیجه بازی با پیکان خوب بود/ برای پرسپولیس پنالتی مشکوک گرفتند!به گزارش خبرداغ ، علیرضا اکبرپور، در خصوص بازی شب گذشته استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: با توجه به شرایطی که برای استقلال درست کردند و نگذاشتند در تمدید قرارداد‌ها و در جذب بازیکن جدید موفق باشد واینکه بازیکنان با توجه به حواشی اخیر روحیه خوبی نداشتند عملکرد قابل قبولی از خودشان نشان دادند.


وی افزود: بازیکنان با جان و دل به میدان رفتند و با توجه به اینکه پیکان یک تیم تدافعی است و استقلال در گلزنی مشکل دارد نتیجه صفر- صفر خیلی دور از انتظار نبود.


پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص اشتباهات داوری تصریح کرد: عملکرد داور در نتیجه بازی تاثیرگذار بود او باید بازیکن پیکان را اخراج می‌کرد.


اکبرپور ادامه داد: آن طرف برای پرسپولیس پنالتی مشکوک گرفته می‌شود و این طرف برای استقلال این طور سوت زده می‌شود. در نقل و انتقالات هم همینطور بود، هر دو باشگاه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند و هواداران زیادی دارند مدیران ورزشی نباید این همه تفاوت به این ۲ تیم قائل شوند.


وی در خصوص صحبت‌های فتحی در مورد عدم موفقیت در جذب تیام و جباروف خاطرنشان کرد: اگر فتحی می‌توانست کار خاصی انجام دهد افتخاری هم می‌توانست. هیئت مدیره باید خیلی زودتر به فکر پیدا کردن جایگزین می‌گشت. اگر تیام و جباروف می‌دانستند که جایگزینی برای آنها وجود دارد تا این حد قیمتشان را بالا نمی‌بردند.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: