کد خبر: ۷۷۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۴۳
رئیس کمیته فرهنگ‌سازی بهداشتی اعلام کرد سالیانه حدود سه میلیون نفر در عربستان به فشار خون مبتلا می‌شوند و پنج هزار پا هم هر سال به خاطر فشارهای بیماری دیابت بر اساس آمارهای اتحادیه بین‌المللی دیابت قطع می‌شود.با توجه به افزایش آگاهی، میزان قطع عضو در عربستان 30 درصد در سال کاهش یافته است.
سالیانه ۵ هزار پا در عربستان  به خاطر فشارهای بیماری دیابت قطع می‌شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب: باسم فوتا رئیس کمیته فرهنگ‌سازی بهداشتی در جمعیت دیابت و غدد درون‌ریز اعلام کرد سالیانه حدود سه میلیون نفر در عربستان به فشار خون مبتلا می‌شوند و پنج هزار پا هم هر سال به خاطر فشارهای بیماری دیابت بر اساس آمارهای اتحادیه بین‌المللی دیابت قطع می‌شود.

بر اساس گزارش الوطن، فوتا در عین حال اعلام کرده است با توجه به افزایش آگاهی، میزان قطع عضو در عربستان 30 درصد در سال کاهش یافته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: