کد خبر: ۷۷۸۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
تعداد بازدید: ۴۳۵
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس در این فصل هم مدعی اول قهرمانی است و برای رسیدن به این هدف باید تمام بازی‌های خود را در خانه ببرد.
محمدخانی: پرسپولیس این فصل هم مدعی اول قهرمانی است/  رادوشویچ هنوز قابل اطمینان نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  ناصر محمدخانی در خصوص برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل پدیده در هفته اول لیگ هجدهم اظهار داشت: بازی اول لیگ برای همه تیم‌ها بسیار سخت است اما شاگردان برانکو توانستند شروع خوبی در لیگ داشته و با دست پر مشهد را ترک کنند.

وی افزود: متاسفانه پرسپولیس در نیمه‌دوم اصلا خوب کار نکرد و توپ و زمین در اختیار شاگردان گل‌محمدی بود.  اما به هر حال پرسپولیس میهمان بازی بود و فشار بازی بعد از گل تا حدودی طبیعی است.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم تصریح کرد: پرسپولیس چند بازیکن کلیدی و مهم خود را از دست داده و نزدیک به ۴۰ درصد بازیکنان فصل قبل دیگر در این تیم نیستند بنابراین در نیم فصل اول کار بسیار سختی در پیش دارد و باید بتواند امتیاز‌های لازم را کسب کند و در بالای جدول باقی بماند تا در نیم فصل دوم و با اضافه شدن بازیکنان جدید به سوی قهرمانی قدم بردارد.

محمد‌خانی در ادامه گفت: پرسپولیس در این فصل  هم مدعی اول قهرمانی است ولی باید تمام بازی‌های خود را در خانه ببرد تا قهرمانی فصل قبل خود را تکرار کند.

وی در خصوص حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: حریف قطری یک تیم بسیار قوی و با بازیکنان خارجی بی‌نظیر  است، این تیم اصلا  بازیکن قطری ندارد و کار مقابل آن بسیار سخت  خواهد بود اما اعتقاد دارم که پرسپولیس تیمی که سابقه ۵۰ ساله دارد می‌تواند از پس این حریف بربیاید.

پیشکسوت فوتبال در خصوص عملکرد رادوشوویچ دروازبان پرسپولیس مقابل پدیده هم خاطرنشان کرد: رادوشویچ هنوز قابل اطمینان نیست این دروازبان در بازی دیروز خروج‌های نامطمئنی  از خود نشان داد و چند توپ را در ۲ ضرب مهار کرد. او نیاز به زمان و بازی بیشتر دارد تا بتواند خود را ثابت کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: