کد خبر: ۷۷۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۲۵۷
حسین‌علی امیری گفت: دولت آمریکا در روزهای اخیر با سخنان سخیف و بیهوده خود درصدد ایجاد جنگ روانی در ایران است و باید به یاوه‌گویی‌های آن پاسخ دهیم.جابه‌جایی در برخی منصب‌های دولتی یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی است و به‌زودی نتایج تغییرات هیئت دولت برای عموم مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.
معاون رئیس جمهور: ترمیم کابینه ‌ادامه دارد/ به یاوه‌گویی‌های ترامپ پاسخ قاطع می‌دهیممعاون رئیس‌جمهور در امور مجلس گفت: دولت به یاوه‌گویی‌های ترامپ و وزیر امور خارجه آمریکا پاسخی کوبنده می‌دهد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم، حسین‌علی امیری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت آمریکا در روزهای اخیر با سخنان سخیف و بیهوده خود درصدد ایجاد جنگ روانی در ایران است و باید به یاوه‌گویی‌های آن پاسخ دهیم.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید به این یاوه‌گویی‌ها پاسخی شفاهی و رسانه‌ای بدهد اذعان کرد: برنامه‌ای عملی باید برای مقابله با تهدیدهای دشمن داشته باشیم.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه همکاری و همراهی سران هر سه قوه نظام برای مقابله با این تهدیدات لازم و ضروری است خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین ارکان پیروزی ایران اسلامی همراهی و حمایت عموم مردم از نظام است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در جنگ اقتصادی قرار داریم تصریح کرد: آمریکا و صهیونیست با فشارهای اقتصادی این جنگ را به ایران تحمیل می‌کنند.

امیری در ادامه با بیان اینکه ترمیم کابینه هیئت دولت در دستور کار قرار دارد اضافه کرد: جابه‌جایی در برخی منصب‌های دولتی یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی است و به‌زودی نتایج تغییرات هیئت دولت برای عموم مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با اشاره به تغییر رئیس‌کل بانک مرکزی، گفت: این جابه‌جایی برای احترام به خواست مردم انجام شد و جابه‌جایی‌های دیگر در زمان مناسب اعمال می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: