کد خبر: ۷۷۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
تعداد بازدید: ۲۷۰
آقای گل پرسپولیسی‌ها اگر امروز موفق به گلزنی شود اولین مهاجمی خواهد بود که در سه بازی نخست پرسپولیس در سه فصل موفق به گلزنی شده است.
افتخاری که علیپور می تواند نصیب خودش و پرسپولیس کندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، علی علیپور، مهاجم گلزن پرسپولیس که در فصل گذشته توانست عنوان آقای گلی را نصیب خود کند، در لیگ هجدهم نیز امید اول گلزنی این تیم محسوب می‌شود. او در دیدار مقابل پدیده به دنبال شکست طلسم این تیم است. سرخپوشان مشهدی در فصل گذشته در دو بازی رفت و برگشت مقابل علیپور موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شدند و اکنون نیز امیدوار به تکرار این اتفاق هستند.

 

با این حال علی علیپور با گلزنی در دو دیدار افتتاحیه پرسپولیسی‌ها در دو لیگ پانزدهم و هفدهم، در این فصل نیز امیدوار به گلزنی در اولین بازی سرخپوشان است و باید دید خط دفاعی حریف و گلر این تیم موفق به ناکام گذاشتن او خواهند شد یا خیر؟ به هر حال اگر علیپور موفق به گلزنی شود اولین مهاجمی خواهد بود که در سه بازی نخست پرسپولیس در سه فصل موفق به گلزنی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: