کد خبر: ۷۷۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
تعداد بازدید: ۱۹۶
عضو فراکسیون زنان با طرح این سوال که آیا ما در کشور عدالت آموزشی داریم، گفت: آیا در نقاط آموزشی مختلف در کشور این عدالت وجود دارد؟ ما ابتدا به صورت خواهش از وزیر این انتظار را داریم که دستور بدهند این مشکل شود شود.
وزیر ورزش نسبت به ورزش بانوان رسیدگی‌های لازم را داشته باشد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، زهرا سعیدی مبارکه در جریان تذکری در صحن علنی مجلس گفت: در کشور مشکلی به وجود آمده که وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش باید نسبت به آن همت بورزند.

وی تاکید کرد: مشکل این است که قرار بر آن شده ۳۰ درصد از نتیجه کنکور براساس احتساب سنوات تحصیلی باشد که دانش‌آموزان اعتراض دارند که ما از قبل نسبت به این موضوع خبر نداشتیم و به ما اعلام نشده بود و دیگری اینکه زیرساخت آن را در کشور نداریم.

این عضو فراکسیون زنان با طرح این سوال که آیا ما در کشور عدالت آموزشی داریم، گفت: آیا در نقاط آموزشی مختلف در کشور این عدالت وجود دارد؟ ما ابتدا به صورت خواهش از وزیر این انتظار را داریم که دستور بدهند این مشکل شود شود.

وی ادامه داد: از وزیر ورزش هم می‌خواهیم که نسبت به ورزش بانوان رسیدگی‌های لازم را داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: