کد خبر: ۷۷۸۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵
تعداد بازدید: ۱۸۹۰
مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن که سوژه اصلی نقل و انتقالات است گفت: ذوب آهن مثل خانه من است و خاطرات خیلی خوبی از سالها حضورم در این تیم دارم.
واکنش مرتضی تبریزی به رقم درخواستی ذوب آهن از باشگاه استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم فوتبال استقلال در نقل و انتقالات عملکرد جالب توجهی نداشته و حالا این تیم با کمبود بازیکن در خط حمله مواجه است. مرتضی تبریزی دومین گلزن برتر فصل گذشته استقلال هدف نقل و انتقالاتی این تیم قرار گرفته است و باشگاه ذوب آهن نیز امروز به صورت رسمی و مکتوب پاسخ باشگاه استقلال را داد و مبلغ یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان بابت رضایتنامه این بازیکن درخواست کرد.

 

مرتضی تبریزی در این رابطه به مهر اظهار داشت: در جریان مذاکرات دو باشگاه استقلال و ذوب آهن هستم و امیدوارم اتفاقی بیفتد که هم به نفع من باشد و هم به نفع دو باشگاه استقلال و ذوب آهن.

 

وی افزود: من یک فصل دیگر با باشگاه ذوب آهن قرارداد دارم و اختیارم در دست مدیران این باشگاه است. در واقع تصمیم گیرنده در این زمینه من نیستم و تابع تصمیمی هستم که باشگاه ذوب آهن می گیرد. شخصا دوست دارم اتفاقی بیفتد که نه سیخ بسوزد و نه کباب.

 

مهاجم ذوب آهن تصریح کرد: سالها در ذوب آهن زحمت کشیدم و برای سربلندی این تیم و پیشرفت خودم تا سرحد امکان تلاش کردم. الان هم دوست دارم فضای جدیدی را تجربه کنم. اما همانطور که گفتم یک فصل دیگر با ذوب آهن قرارداد دارم. ذوب آهن و استقلال هر دو تیم های بزرگ و ارزشمندی هستند و حضور در هر یک از دو تیم برای من افتخار است.

 

تبریزی در خصوص بازی هفته اول ذوب آهن مقابل نساجی بیان داشت: این اولین بازی نساجی در تاریخ حیاتش در لیگ برتر است و برای آنها بسیار مهم است. این موضوع انگیزه نساجی را برای این بازی بسیار زیاد می کند و ممکن است کار ما را دشوار کند. اما خب تیم ذوب آهن تیمی بسیار باتجربه است و ما برای کسب نتیجه به مازندران آمده‌ایم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: