کد خبر: ۷۷۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
تعداد بازدید: ۳۵۸
علی علیپور به عنوان آقای گل فصل گذشته از انگیزه بالایی برای شروع مجدد لیگ برتر برخوردار است و مدعی دفاع از عنوان فصل گذشته خود است.
استارت آقای گل پرسپولیس برای شکست طلسمبه گزارش خبرداغ ، با مشکلاتی که در ابتدای فصل گذشته شکل گرفت و محرومیت مهدی طارمی و در نهایت جدایی آقای گل سرخ‌هاست، کمتر کسی تصور موفقیت این تیم را داشت اما علی علیپور توانست به بهترین شکل ممکن از این موضوع سود برده و در نهایت به عنوان آقای گلی دست یافت.


او اکنون برای شروع مجدد لیگ لحظه شماری می‌کند. جایی که در هفته اول باید برابر پدیده مشهد قرار گیرد و شانس خود برای دستیابی به گل را از افتتاحیه لیگ آزمایش کند.


پدیده مشهد در فصل گذشته یکی از تیم‌هایی بود که توانست مقابل آقای گل فصل گلی دریافت نکند و علیپور اینبار به دنبال شکستن این طلسم از همین ابتدای لیگ خواهد بود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: