کد خبر: ۷۷۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
تعداد بازدید: ۷۲۶
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روز به روز دشمن‌ در حال کوچک، ضعیف، خوار و ذلیل شدن است؛ هرچند که با قدرت رسانه‌های خود این تضعیف را برعکس نشان می‌دهند اما پس از پیروزی انقلاب تاکنون هیچ کدام از هدف‌ها و برنامه‌های دشمنان در منطقه محقق نشده است. این بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب است.
سرلشگر جعفری: دشمن در حال ذلیل شدن است/  اولین هدف انقلاب، مبارزه با ظلم، نظام استکبار و سلطه استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اخیرا یک نشریه آمریکایی اشاره کرد که براندازی در ایران تازه نیست و آرزوی ناکام‌مانده تمامی ‌دولت‌های آمریکا است.

سرلشگر محمدعلی جعفری در افتتاحیه بیست و سومین دوره طرح ولایت دانشجویی کشوری در حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: ما در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب عظیم اسلامی هستیم و شما جوانان، نیروهای جوان انقلابی و دانشجویان بسیجی هستید که آینده کشور به شما سپرده شده و باید خودتان را برای نقش ‌آفرینی در ساخت آینده کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی آماده کنید.

وی با بیان اینکه وظیفه مشترک بسیجیان، پاسداران و تمام نیروهای انقلابی، حفظ انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: برای این کار باید اول انقلاب را بشناسیم و در شرایط کنونی، وضعیت انقلاب را به خوبی درک کرده و آن را در مقابل تهدیداتی که علیه انقلاب اسلامی وجود دارد یا در آینده به وجود خواهد آمد، مراقبت کنیم. برای شناخت انقلاب اسلامی بهترین کار بررسی شرایط امروزی آن است.

فرمانده کل سپاه گفت: اولین هدف انقلاب، مبارزه با ظلم، نظام استکبار و سلطه است. امروز دوست و دشمن‌ اقرار می‌کنند که به این هدف و اصل اساسی انقلاب به خوبی عمل شده و در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب روی اصل ایستادگی و مقاومت روی آن، ظلم‌ستیزی، زیر بار ظلم نرفتن و پای حرف حق انقلاب ایستادن تاکید شده که این اصل اساسی و محوری انقلاب اسلامی و برگرفته از درسی است که امام حسین(ع) به شیعیان و مسلمانان دادند.

وی اضافه کرد: این هدف تاکنون به خوبی محقق شده و روز به روز دشمن‌ در حال کوچک، ضعیف، خوار و ذلیل شدن است؛ هرچند که با قدرت رسانه‌های خود این تضعیف را برعکس نشان می‌دهند اما پس از پیروزی انقلاب تاکنون هیچ کدام از هدف‌ها و برنامه‌های دشمنان در منطقه محقق نشده است. این بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب است.

جعفری با بیان اینکه دشمنان ما احمق هستند و نمی‌فهمند که اینگونه تهدیدها حتی تهدیدهای نرم اثر نمی‌کند، تصریح کرد: البته برخی این هشدارها را می‌دهند؛ همانطور که اخیرا یک نشریه آمریکایی اشاره کرد که براندازی در ایران تازه نیست و آرزوی ناکام‌مانده تمامی ‌دولت‌های آمریکا است. آن‌ها نمی‌توانند در برابر این حرکت عظیم الهی که شروع شده ساکت بمانند و طبیعی است که هرچه در توان دارند برای وارد کردن فشار می‌گذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: