کد خبر: ۷۷۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
تعداد بازدید: ۲۷۸
رئیس فراکسیون امید تاکید کرد: ایرانیان خارج از کشور سرمایه‌های ارزشمند ما هستند،‌ نخبگان، دانشمندان و سرمایه‌گذاران، هر کجا که باشند پاره تن ما هستند،‌ شرایط برای بازگشت آن‌ها را باید تعبیه کنیم.
عارف: شرایط بازگشت ایرانیان خارج از کشور را برای بازگشت تعبیه کنیم/ از اقدامات امنیتی و اطلاعاتی بی‌مورد نسبت به دانشمندان پرهیز کنیم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدرضا عارف در توییتر خود نوشت: اعتراضات آبی و زیست محیطی مردم شنیده شود. امروز با بحران آب، خاک و هوا مواجه هستیم. باید از تمام ظرفیت‌های کشور و دیپلماسی سازنده با کشورهای منطقه استفاده کنیم و از اقدامات امنیتی و اطلاعاتی بی‌مورد نسبت به دانشمندان پرهیز کنیم.

وی در توییت دیگری یادآور شد: همه باید با افتخار پلی باشیم برای مدیریت جوانان و برای جوان شدن نظام خسته مدیریت اجرایی کشور، از همین‌‌‌رو از طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان حمایت می‌کنیم و امیدواریم با اجرای این طرح هوای تازه به جان نظام مدیریتی کشور بدمد.

رئیس فراکسیون امید همچنین در توییتی نوشت: ایرانیان خارج از کشور سرمایه‌های ارزشمند ما هستند،‌ نخبگان، دانشمندان و سرمایه‌گذاران، هر کجا که باشند پاره تن ما هستند،‌ شرایط برای بازگشت آن‌ها را باید تعبیه کنیم. بدون جستجو در احوال یکدیگر و با ترویج تحمل تفاوت‌ها و تاکید بر نقاط مشترک، نقطه عطف و تحولی را در تاریخ کشورمان رقم بزنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: