کد خبر: ۷۷۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۳۶۳
فرمانده نیروی زمینی ارتش:
فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره هشدار اخیر رئیس جمهور گفت: این هشدار رئیس جمهور هشدار جدیدی نیست و ملت و نیروهای مسلح ما از سال‌ها پیش این حرف را زده‌اند و الان هم می‌گوییم که تنگه هرمز یا باید برای همه آزاد باشد و یا برای همه ممنوع باشد.
امن‌ترین مرزها، مرزهای ایران است/ هشدارهای رئیس‌جمهور جدید نیست

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر کیومرث حیدری در حاشیه مراسم ختم پدر وحید حقانیان و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرزهای ما امن ترین مرزهای دنیا هستند و شرارت های مرزی بلاخره در همه کشورها وجود دارد. در کشور ما نیز قدرت و صلابت نیروهای مسلح به حدی است اشرار و معاندین قدرت نفس کشیدن نداشته باشند.

وی افزود: گاهی اوقات ممکن است شرارت مرزی از آنها سر بزند اما اقتدار نیروهای مسلح قابل بحث نیست و الحمدالله به حدی است که اعلام کنیم امن ترین مرزها، مرزهای جمهوری اسلامی ایران است.

امیر حیدری درباره هشدار اخیر رئیس جمهور تصریح کرد: این هشدار رئیس جمهور هشدار جدیدی نیست و ملت و نیروهای مسلح ما از سال‌ها پیش این حرف را زده‌اند و الان هم می‌گوییم که تنگه هرمز یا باید برای همه آزاد باشد و یا برای همه ممنوع باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: