کد خبر: ۷۷۷۸۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
تعداد بازدید: ۲۴۳
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه درباره شرایط تولید در کشور گفت: تولیدکنندگان با مشکلات عدیده‌ای رو به رو هستند و تولید با مشکل مواجه شده است.
حاجی دیلگانی: سایتی برای پیگیری دغدغه‌های مردم توسط نمایندگان ایجاد شود/ لاریجانی:‌ پیشنهاد شما در هیات رئیسه مطرح می‌شود

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: طی دو هفته‌ای که بین مردم بودیم، مشکلات را مشاهده کردیم و در این رابطه نیاز است سایت و فضایی ایجاد شود تا نمایندگان بتوانند مشکلات جامعه را به آنجا منتقل و دغدغه‌های آنها را پیگیری کنند.

وی با بیان این‌که مردم باید در جریان فعالیت‌های مجلس باشند، عنوان کرد: باید گزارشی از تصمیمات و خروجی شورای عالی هماهنگی اقتصادی به جامعه ارائه شود، زیرا مردم باید در جریان فعالیت‌ها و تصمیمات مجلس باشند تا امیدوار شوند.

نماینده مردم شاهین شهر در دهمین مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  تولیدکنندگان با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند و تولید با مشکل مواجه شده است.

وی ادامه داد:  کارگران و مهندسان با بحران بیکاری مواجه هستند، بنابراین ضروری است فضایی مشخص شود که تمامی نمایندگان بتوانند به آنجا مراجعه و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را طرح و به مجلس ارائه دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز  در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: این تذکر وارد است و می‌طلبد کمیسیون‌های مجلس فعالیت‌های خود را جمع‌بندی و در جلسه‌ای با وزرا آنها را پیگیری و نتیجه را به مجلس ارائه کنند. پیشنهاد شما در مورد ایجاد فضایی برای ارائه نظرات نمایندگان در هیات رئیسه مطرح می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: